20 Ocak 2018 Cumartesi

Tost Ekmeğinden Pizza Tarifi

20 Ocak 2018 Cumartesi
Tost ekmeğinden pizza 

Tost ekmeğinden pizza kahvaltı sofrası için hazırlayabileceğiniz  çok pratik bir tarif. Ayrıca beş  çayına alıştırmalık  olarakta yapabilirsiniz. Dilimli olması sebebiyle sunumu oldukça kolay. Üzerine koyacağınız malzemeler tamamen sizin damak zevkinize kalmış bir durum. Ben sucuk, sosis ve kaşar peyniri ile yaptım. Siz dilerseniz yeşil ve kırmızı biber, mantar, zeytin v.s gibi malzemeler ekleyebilirsiniz. 
Denemek isteyenlere şimdiden kolay gelsin, afiyet olsun.

Şimdi taarif.

Malzemeler 

  • 1 paket tost ekmeği
  • Ketçap 
  •  kaşar peyniri
  • Sucuk
  • Sosis

Yapılışı 

Tost ekmelerimiz tepsiye dizilir.  (Ben borcamda yaptım) Üzerilerine her tarafını kapatacak şeklilde kaşıkla ketçap sürülür. 
Sucuk ve sosis  halka şeklinde kesilerek üzerlerine dizilir.  Kaşar peyniri rendelenir. Sucukların üzerlerine bir miktar konur. Bütün tost ekmelerimiz bu şekilde hazırlandıktan sonra 180 derece önceden ısıtılmış fırında kaşar peyniri eriyinceye kadar bekletilir.  Kaşarı eridikten sonra  bekletmeden sıcak sıcak  sofraya alınır 
Tost ekmeğinden pizza 

Afiyet olsun...



"Tost Ekmeğinden Pizza Tarifi" için 2 yorum:

  1. Ben böyle peynirlerin eriyeceğini düşünüyordum

    YanıtlaSil
  2. Elif hanım aslında aynen sizin düşündüğünüz gibi. Peynirler eriyor.Yukaridaki hali fırına girmeden önceki hali. Fırından çıkar çıkmaz hemen yendi bitti. Bazen resim çekmeye bile fırsat kalmıyor.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. ..

Kolay Tariflerim Copyright © 2019 Tüm Hakları Saklıdır...
Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe