13 Aralık 2015 Pazar

Yoğurtlu Sarımsaklı Havuç Salatası Tarifi

13 Aralık 2015 Pazar


Yogurtlu Sarimsakli Havuc Salatasi

Malzemeler

  • 4 ad.orta boy havuç
  • 2 çorba kaşık sıvıyağ
  • 1 kaseye yakın yoğurt
  • 1 dis sarımsak
  • tuz
  • üzerini süslemek için maydanoz, kornişok tursu ve pancar turşusu












Yapılışı

Havuçlar yıkanır ve kabukları soylur.Rende ile rendelenir. Tavaya sıvıyağ konularak ocağın altı yakılır. Rendeledigimiz Havuçlar ilave edilerek bir iki defa kaşıkla çevrilir ve ocağın altı kapatılır. Havuçlar soğumaya bırakılır. Diğer taraftan sarımsak soyulur ve tuz ile havanda ezilir yada rendenin ince yeri ile rendelenir. Daha sonra yoğurt ilave edilerek karıştırilir. İsteğe göre bir kasik mayonez de ilave edebilirsiniz. Ancak ben mayonez koymadim. Ev yoğurdu kullandim . Sarımsaklı yoğurda havucu ilave ederek kaşık yardımı ile karıştırıyoruz.
Daha sonra servis tabağına alarak ufak dokunuşlar yapıp servis ediyoruz. Ben üzerine kornişon turşu ve maydanoz kullandım. Oldukça da lezzetli oldu. Tabi daha değişik alternatifler olabilir.













Afiyet olsun...



"Yoğurtlu Sarımsaklı Havuç Salatası Tarifi" için 2 yorum:

  1. Yogurtlu sarımsaklı havuç salatası hem kolay yapılıyor hem de çok lezzetli bir salata. Sizin tarifinizdeki gibi, sık sık yapıyorum. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. ..

Kolay Tariflerim Copyright © 2019 Tüm Hakları Saklıdır...
Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe