1 Eylül 2016 Perşembe

Sarımsaklı Avokado Ezmesi Tarifi

1 Eylül 2016 Perşembe

Sarımsaklı Avokado ezmesi 

Memlekete anne-babamı görmeye gittiğimizde kız kardeşim Fatoş'um kahvaltıya sarımsaklı avokado ezmesi yaptı. Ben ilk defa yedim ve ba-yıl-dım. Oldukça lezzetliydi. Ve bu güzel lezzeti sizlerle paylaşmak istedim. Fatoş'umada bu güzel lezzet için teşekkür ederim.

Geçelim tarifimize...

Malzemeler

  • 4 ad.avokado
  • 4 diş sarımsak 
  • 1 ad. limon suyu
  • Tuz

Yapılışı 

Avokado yıkanır. Kabukları soyularak Çatalla ezilir. Sarımsakların kabukları soyularak havanda yada bardağın tabanı ile kasede tuz koyarak ezelim. Ezdiğimiz sarımsağı avokadoya  ilave edelim. Tuz ve limon suyu ekleyerek güzelce karıştıralım. Hazıraldığımız avokado ezmesini servis  kabına alarak servis edelim.

Sarımsaklı Avokado Ezmesi


Afiyet olsun..




"Sarımsaklı Avokado Ezmesi Tarifi" için 4 yorum:

  1. Avokadoolunca,akan sular durur benin için:)
    Çok tezzetli duruyor. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.
    Ben biraz geç keşfettim ama. Şu anda
    Kesinlikle favorilerim arasında ilk başlarda yer alır. Salatası v.s.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim.
    Ben biraz geç keşfettim ama. Şu anda
    Kesinlikle favorilerim arasında ilk başlarda yer alır. Salatası v.s.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Kendime doğal avokado sabunu almak istiyorum. https://www.naturasabun.com/urun/avokado-sabunu/ buradaki ürünü kullanan beğenen var mı? Ben biraz inceledim sanırım %100 doğal avokado sabunu. Toptan da alabilirim o yüzden titiz davranmak istiyorum.

    YanıtlaSil

DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. ..

Kolay Tariflerim Copyright © 2019 Tüm Hakları Saklıdır...
Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe