17 Kasım 2018 Cumartesi

Zeytinyağlı Brokoli Salatası Tarifi

17 Kasım 2018 Cumartesi
Brokoli salatası


Çok pratik ve kolay bir salata tarifimiz var bu gün.  Değişik bir salata yapalım dedik. Evde ne varsa uygun sebzeleri toparlayarak zeytinyağlı brokoli salatasını yaptık. Ben çok beğendim. Daha önceleride arada bir yapmıştım. Ancak yazma fırsatım olmamıştı. Kısmet bu güneymiş.  
Bakalım siz beğenecek misiniz zeytinyağlı brokoli salatasını.
O zaman tarif gelsin ...😊

Malzemeler

  • Yarım kilo brokoli
  • Yarım kilodan az Karnabahar
  • 2 ad. Havuç
  • Yarım çay bardak zeytinyağı
  • Yarım limon
  • Tuz

Yapılışı


Brokoli  ve karnabahar çiçeklerinden  küçükparcalara ayrılır. Bir kab içine alınarak suda biraz bekletilerek yıkanır. Suyu süzülür. Orta boy bir tencereye alınarak sıcak su ve tuz ilave edilerek 4-5 dakika haşlanır. Brokoliler fazla dağılmadan soğuk suya tutulur ve süzülür. Bu arada ayrı bir kaptada havuçlar yıkanır ve uzunlamasına kesilir. Küçük bir kapta sıcak su ve tuz konularak haşlanır. Haşladığımız sebzeler derin bir kaba alınır. Sıvıyağ, limon ve tuz küçük bir kasede karıştırılır ve salatamızın üzerine gezdirilir.
Zeytinyağlı brokoli salatamız servise hazır.

Afiyetler olsun...



"Zeytinyağlı Brokoli Salatası Tarifi" için 4 yorum:

  1. Hem doyurucu hem kalorisiz.Harika olmuş canım eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça doğurucu bir salata. Aynen kalorisi düşük.
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  2. Karnabaharla karışık brokoli salatası çok güzel görünüyor.. Çok için mutlaka yapacağım. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karnabahar ve havuç ile biraz renklendirmek istedim. Denediginizde beğeneceğinizi düşünüyorum. Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil

DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. ..

Kolay Tariflerim Copyright © 2019 Tüm Hakları Saklıdır...
Blog Tasarım : Sosyal Medya Kafe